Aknelan

Acnelan nedir?

Acnelan, yoğun profesyonel yöntemi ve ev bakımının eş zamanlı kullanımı ile hafif ve orta şiddetteki akne problemlerine maske ile uygulanabilir bir çözüm sunan yeni bir sistemdir. Bu sistemde sivilceye neden olan birçok faktöre yönelik etken maddeler birleştirilmiştir.

Acnelan tedavisinin içeriği hangi maddelerden oluşmaktadır?

Formülün çekirdeğini yenilikçi patentli 'm.acne complex' oluşturur. Akneyi oluşturan farklı faktörlerle mücadele etmek için tamamlayıcı ve sinerjistik etkilere sahip aktif maddelerin benzersiz birleşimidir. M.acne complex olmak üzere sodyum lepargilat, mandelik asit, şikimik asit ve diğer bileşenleri içerir.

Acnelan tedavisinin etki mekanizması nedir?

Akne lezyonlarının temizlenmesini sağlayan bu sistemin etki mekanizması; gözeneklerin açılıp temizlenmesi, anti-inflamatuvar etki, bakterilerin üremesinin durdurulması ve diğer etkenlerin nüfuz etme derecesini artırmasıdır.

Acnelan tedavisinin avantajları nelerdir?

• Sivilce belirtilerinin ve tekrarının etkin, rahat ve hızlı kontrolü için tasarlanmış topikal bir tedavi sistemidir.
  • Sivilce hastalarının henüz karşılanmamış ihtiyacının giderilmesi,
  • Sivilce sebeplerinin ve belirtilerinin kontrolünün sağlanması,
  • Sivilceleri ilk seanstan itibaren giderebilmesi ve devamının önlenmesi,
  • Tıkanık gözenekleri derinlemesine temizler, pürüzleri giderir ve cilt dokusunu iyileştirir.

Kaç seans yapılmalıdır?

Tedavi 3 seanstan oluşmaktadır. İnatçı akneler için 5-6 seans yapılabilir. Seanslar arasında 15 ile 21 gün aralık idealdir.

Acnelan tedavisinin yan etkileri var mıdır?

Hastaların ciltleri birkaç gün içinde soyulmaya başlar. Bu soyulma iyi idare edilirse ve nemlendiriciler ve ev bakım ürünleri kullanılırsa hiçbir sorun yaşamadan seanslar başarıyla ilerleyecektir.