Frozen C

Cryoterapi Nedir?

Cryoterapi cildin kısa süreli (yaklaşık 180 saniye) olarak -78C kadar düşük sıcaklığa maruz bırakılmasını sağlayan bir sistemdir.

Sivilcere tedavi esnasında daha kısa süreli ve daha az enfeksiyon riski ile tedavi etmede yeni bir yöntemdir ve ayrıca iltihapli sivilcelerde ağrıyı hafifletir.

Cryo terapinin prensipleri

-78C derecede sıvı CO2 yi uygulama alanına püskürtür.
- Ciltte hızlı ısı düşüşü
- Sivilcedeki sebum salgısını kontrol eder.
- Sivilce uygulaması ve cildin yenilenmesi.

Çoklu Cryo Bakım

- Enfeksiyon riski olmayan ve yara izi bırakmayan invazif olmayan bir tedavidir.
- Hızlı uygulama zamanından dolayı çok kullanışlıdır.
- Tekrar eden tedavilerde sonra bile çok düşün yan etkisi nedeniyle oldukça güvenlidir.

CİLT TERAPİSİ (YÜKSEK FREKANS SLIME LIFTING UYGULAMA SISTEMİ)

Smile Lifting uygulaması cilt üzerinde herhangi bir deformasyon yapmaz. Ağız içerisindeki kollajen formasyonunu arttırmak için yüksek frekans dalgaları gönderir, bu da sadece kırışıklıkları gidermede değil ayrıca cildin elastikiyetini arttırarak lifting etkisi yaratır.

UYGULAMALARI NELERDİR?

Çoklu Cryo Bakımı

Frozen C kutanöz sinir reseptörüne büyük bir şok uygulamak amacıyla tedavinin alanının sıcaklığı hızlı bir şekilde soğutmak için -78C'lik bir sıcaklıkta sıvı CO2 püskürten bir cihazdır.

Cihazın Özellikleri

- İşlem Zamanı 3 dakika
- Cilt Deformasyonu yok.
- İyileşme süresi hemen
- Etkileri Nemlenme ve kan sirkülasyonu

Cryogenic Cilt Tedavi Cihazı

Cryo terapi ile soğutulan cilt stresi azaltarak kollajen üretimini arttırır. Böylece cildinizin canlılığı ve ipeksi görünüşünü geri gelir.