İğnesiz Mezoterapi

İğnesiz mezoterapi ile ciltte kolajen yenileme

Kısa sürede etki ve lifting özelliğine sahip iğnesiz mezoterapi, iğnesiz, acısız, ağrısız ve kolay uygulama biçimi ile cilt problemleri olanların karşısına çıkıyor. Basınçlı karbondioksit ile uygulanan İğnesiz Mezoterapi uygulamasının kullanım alanlarını ve faydalarını özellikle ciltte leke, matlık, ince çizgiler gibi problemleri olanların bu uygulamadan fayda sağlayabilirler.

“Ağrı ve acı olmadan ciltte kolajen yenileniyor”

Cilt altındaki kollajen, elastin gibi yapıtaşlarını uyararak etki sağlayan bir yöntem olan mezoterapinin, artık iğnesiz bir şekilde de uygulanabilir. Ağrısız ve acısız İğnesiz Mezoterapi yöntemi ile parlak ve sağlıklı bir cilde kavuşmak mümkündür. ” İğnesiz mezoterapide basınç uygulanarak cilt altına iletilen ürünlerle, güçlendirme ve canlandırma çalışması yapılmaktadır. Cilt problemi olan kişilerin rahatsızlıklarına göre uygulanan bu yöntem iğneli mezoterapinin aksine daha kısa sürede uygulanmakta ve iğnenin yarattığı ağrı etkilerinden kurtarmaktadır. Güzellik tabancası olarak da adlandırdığımız İğnesiz Mezoterapi‘de cilt altına basınç yönetimi ile iletilen ürünler, yeni kolajen oluşumunu da destekleyerek cildi canlandırır.

“Ciltteki leke ve matlık, ince kırışıklıkların tedavisi için acısız bir yöntem”

Cilt altı dokularını yenileyerek, cildin yeni yapıtaşlarının gelişimi için olanak sağlayan iğnesiz mezoterapinin yüz, boyun, göğüs, dekolte bölgelerinde yaşanan sarkma ve gevşeme ve kırışıklıklar üzerine onarıcı etkisi mevcuttur. “Özellikle iğne ile yapılan uygulamalardan korkan hastalarımız için önerdiğimiz etkin ve yeni bir yöntem. İğneli mezoterapiden ayrıldığı nokta sadece daha kısa sürede uygulanabilmesi ve iğneleme olmaması. Ciltte canlanma ve yenilenme için önerdiğimiz iğnesiz mezoterapi, cihaz yardımı ile uygulanan basınç sayesinde ürünler direk cilt altına nüfus edebilme özelliğine sahiptir.