Jalupro Gençlik Aşısı

Jalupro Gençlik Serumu Nedir?

Zamanla, yaşlanmayla, güneşin zararlı etkileriyle, stres ve mekanik etkenlerle cildimiz nemini kaybeder, buna bağlıda esnekliği ve yapısı bozulur. Bu da zincirleme reaksiyonlara sebebiyet vererek kollajen ve elastik liflerde azalmaya ve cildin gençliğinin, elastikiyetinin kaybolmasına neden olur. Aynı zamanda cildimizin en önemli yapı taşlarından biri olan hyaluronik asit miktarının azalmasına neden olur. Dolayısıyla cildimiz matlaşır, incelir, kırışıklıklar ortaya çıkar. Cilt gençleştirme yenilemede bir çok tedavi olanağı vardır. Dolgu, botoks, lazer tedavileri, radyofrekans tedavileri, ulthera, mezoterapi, mezolfting, prp gibi. İşte Jalupro gençlik serumu cildimize nemini geri kazandıran, kırışıklıkları düzelten, cildi parlak canlı bir hale getiren, yüzümüzün ihtiyacı olan hyaluronik asit ve aminoasitleri içeren bir mezo vital tedavidir.

Jalupro Gençlik Serumu Neler İçermektedir?

Çapraz bağsız hyaluronik asit (dolguların ana içeriği) ihtiva etmesi, yapılan uygulamanın yüzün tamamına yayılarak etki etmesine olanak sağlar. Proteinin yapı taşı olan ve ciltteki yaşlanmaı giderici en önemli aminoasitlerde olan Glicine, L proline, L Lysine, L Leusin jalupro gençlik serumu içinde bulunmaktadır.

Jalupro Gençlik Serumu Ne Amaçlarla Kullanılmaktadır?

-Cildin neminin azaldığı durumlarda
-Cildin matlaşmasını gidermek için
-Yüz, boyun, dekolte bölgesi kırışıklık tedavisinde
-Cilt elastikiyetinin yeniden kazandırılması amacıyla
-Cildin beslenmesi amacıyla
Jalupro Gençlik Serumu / Vitamin Enjeksiyonu kullanılabilir.