Selülit Mezoterapisi

Selülit mezoterapisi nedir?

Selülit mezoterapisi, sorunlu alanda kan dolaşımını hızlandıran, düzenleyen, yağların parçalanmasının sinyallerini ileten, bağ dokusunun organizasyonunu düzenleyen kokteyllerin selülitli bölgeye direkt olarak enjekte edilmesidir.

Selülit tedavisinde mezoterapi etkili midir?

Selülit tedavisinin en etkili yöntemlerinden biri de selülit mezoterapisidir. Ağız yoluyla veya enjeksiyonla vücuda alınan ilaçlar sorunlu dokuda yeterli konsantrasyonlara ulaşamadığı gibi sistemik yan etki potansiyeli oluşturabilirler. Mezoterapi ise sorunlu bölgeye küçük enjeksiyonlarla yapılan bir işlemdir. Sorunlu alana tedavi edici dozda ilacı sistemik yan etki riski olmadan uygulama imkanı sağlar.

Selülit mezoterapisi etkisini nasıl gösterir?

Selülitli bölgede mikrodolaşımı düzelterek dokuda ödem oluşumunu önler, yağları parçalayıp yağ nodüllerinin küçülmesini sağlar. Bozulmuş bağ dokusunu yeniden yapılandırarak selülit görünümünde düzelme sağlar.

Selülit Tedavisinde Selülit Mezoterapisi Nasıl Uygulanır?

Hazırlanan özel karışım veya kokteyller direkt olarak selülitli bölgeye ince uçlu iğneler yardımıyla enjekte edilir.

Selülit mezoterapisi ağrılı mıdır? Selülit mezoterapisinin yan etkileri var mıdır?

Selülit mezoterapisinde, hissedilen ağrı oldukça azdır. Enjekte edilen ilacın sistemik dolaşıma geçişi yok denecek kadar azdır. Selülit mezoterapisinde, işlem sırasında oluşan hafif kızarıklık ve sonrasında oluşabilecek morluklar tamamen geçicidir.

Selülit mezoterapisi kaç seans olmalıdır?

Selülit mezoterapisinde, seans sayısı selülitin evresine ve uygulama yapılacak kişilerin yapısal özelliklerine göre belirlenir. Haftada bir 8-10 seanslık kür genelde yeterli olmaktadır. Ancak selülit uzun süreli bir durum olduğundan dengeli beslenme, düzenli egzersiz, zararlı alışkanlıkların bırakılması ile beraber belli zaman aralıkları ile tekrarlanabilir.