X-WAVE

En hızlı selülit giderme ve popo dikleştirme cihazı BTL X-Wave İzmirde ilk kez polikliniğimizde.

BTL X-Wave ; İç bacak düzensiz yağlanma sorunlarına, arka bacak Selülit sorunlarına, bacak ve kalca birlesimindeki fazlalık görünümün giderilmesine (Banana Roll), kalca üzerindeki selülit görünümün giderilmesine, karın ve yan karınlardaki gitmeyen kalıplaşmış yağların çözümlenmesine ve son olarak PoPo dikleştirme işlemlerinde kullanılmaktadır.

X-WAVE nedir

X-WAVE, hedeflenen titreşimlerin gücünü kullanarak, cildin pürüzlü bir yüzeyine neden olan ana faktörlerin ortadan kaldırılmasına katkıda bulunur ve cilt görünümünde önemli bir iyileşme sağlar.

BTL X WAVE - Elif Dinçarslan Poliklinği

NEden X-WAVE?

X-WAVE tedavileri, diğer invaziv olmayan vücut şekillendirme prosedürlerine ek bir etki isteyen her yaştan ve cilt tipindeki hastalar için güvenlidir. Ameliyat maliyeti ve iyileşme süresi olmadan estetik açıdan düzelme isteyenler için bu bir seçenektir.

Tedavi Süresi Nedir?

Çoğu hasta birkaç hafta boyunca 4 ila 6 seanstan geçer. Bir tedavi genellikle duruma ve tedavi edilen bölgeye bağlı olarak yaklaşık 7-10 dakika sürer.

Tedavi Öncesi/Sonrası Hazırlık Var mı?

X-WAVE ile kesinti yoktur. Tedaviyi öğle yemeği molasında rahatlıkla alabilir ve günlük aktivitelerinize hemen dönebilirsiniz.

Sonuçları Ne Kadar Hızlı Göreceğim?

Bu büyük ölçüde tedavi edilen alana, durumuna ve diğer faktörlere bağlıdır. Tek bir seanstan sonra gözle görülür gelişmeler görebilirsiniz.